13 april 2010

Altijd die crocussen

Je struikelt hier over de crocussen. Althans, als je even het gras in loopt. Daarom mogen deze bloemetjes, die bij de Bruderklausenkapelle fotografeer mij! leken te staan schreeuwen, zich hier laten zien.
Die Kapelle was een ontdekking: in de dertig jaar dat ik hier regelmatig kom, had ik deze nog niet ontdekt. Hij heeft zich dan ook goed verstopt, van de weg naar Ernen af, net in het bos, niet op een watjenoemt A1-locatie. En z'n deur was op slot, wat hier behoorlijk abnormaal is.En verder ben ik de hele middag foto's wezen maken van dat soort rakkers. Ik 'doe' ze allemaal, al die kerken en kapellen in Goms, en dat zijn er best wel wat:

Kerken en kapellen in Goms op een grotere kaart
De kleurcode? Geel resp. groen zijn kerken (Pfarrkirchen) resp. kapellen die ik al voldoende op de foto heb om twee pagina's in het vorgesehene boekje leuk mee te vullen. Rood resp blauw idem, maar nog onvoldoende op de foto.